Konkurencja na polskim rynku zakładów wzajemnych jest ogromna, a kolejne podmioty pojawiające się w jego obrębie wcale nie poprawiają sytuacji. Każdy stara się zachęcić do rejestracji u siebie nowych klientów. Nie mają oni łatwo, gdyż typujący są obecnie nie tylko znacznie bardziej wymagający niż kiedyś, ale też bardziej świadomi co do swojej roli właśnie na tym rynku. Właśnie dlatego namowa do zarejestrowania się przestała wystarczać bukmacherom walczącym o ich uwagę. Trzeba obecnie czegoś więcej – czegoś, co zagwarantuje ich lojalność. Tym czymś mogą być programy lojalnościowe, o których porozmawiamy w dzisiejszym wpisie.

Czym jest program lojalnościowy u polskich bukmacherów? Jak działa?
Program lojalnościowy jest jedną z części oferty promocyjnej bukmacherów, która przyjmuje charakter stały, a która celuje w już zarejestrowanych u nich klientów. Nie oferuje go każdy polski bukmacher, a jedynie wybrani. U wielu z kolei przybiera on formę bardziej ekskluzywną, skierowaną wyłącznie do wybranych (najlepszych i najczęściej obstawiających) klientów. To kluby VIP, do których są oni zapraszani przez samych operatorów.
Warto wiedzieć: programy lojalnościowe są oferowane od dawna przez punkty stacjonarne polskich bukmacherów. Te pozwalają swoim klientom na założenie karty stałego klienta. Jej działanie jest identyczne z tym co przedstawiają internetowe programy lojalnościowe.
Bonus 100 PLN bez ryzyka w STS
Kod promocyjny: BETONLINE
Ogólnodostępne programy lojalnościowe zazwyczaj rządzą się bardzo podobnym schematem. Użytkownik (po uprzednim zapisaniu się do programu, jeśli dany bukmacher tego wymaga) zbiera w nich specjalne punkty. Te przydzielane mu są za dokonywane wpłaty lub / i obstawianie zakłady, zazwyczaj po kilka za każde wydane parę złotych. Punkty zbierają się na koncie użytkownika, a po uzbieraniu określonej ich liczby może on wymienić je na nagrody. Do tych najpopularniejszych należą darmowe środki na typowanie (freebet), zakłady bez ryzyka, dostęp do specjalnych bonusów czy do ekskluzywnej oferty kursowej.
U większości bukmacherów zbierane punkty nigdy nie przepadają, co oznacza, że można je zbierać dowolną ilość czasu. W tym wszystkim należy mieć świadomość co do tego, że jeden program nie jest równy drugiemu. Każdy jest inny i nawet jeśli bazuje na bardzo podobnym schemacie do całej reszty, może być od niej nieco lepszy lub gorszy, Dlatego tak ważne jest tutaj zwracanie uwagi nawet na najmniejsze detale.
Dlaczego bukmacherzy dają dostęp do programów lojalnościowych?
Istnieje kilka powodów, ze względu na które Polscy bukmacherzy coraz chętniej proponują swoim klientom dostęp do programów lojalnościowych. Wszystko wskazuje też na to, że trend ten będzie się utrzymywał, a te w niedalekiej przyszłości staną się na rynku standardem. Najistotniejsze powody tego, dlaczego już teraz znajdują się w ofercie wielu z nich prezentujemy poniżej.
- Świetne rozwiązanie marketingowe – obecność programu lojalnościowego pozytywnie wpływa na marketing firmy przyjmującej zakłady bukmacherskie. Ta może się pochwalić tym, że nie stawia wyłącznie na nowych graczy, a ceni sobie również lojalność i sięganie po jej ofertę.
Legalny bukmacher | Oferta bonusów | Kod promocyjny |
---|---|---|
STS.pl | 29 PLN bez depozytu | Kod: BETONLINE |
Superbet.pl | 34 PLN freebet | Kod: BETONLINE |
eFortuna.pl | 2230 PLN w bonusach | Kod: BETONLINE |
Betfan.pl | 600 PLN cashback | Kod: BETONLINE |
eWinner.pl | 110 PLN bez ryzyka | Kod: BETONLINE |
- Szansa na zatrzymanie u siebie najwierniejszych klientów – w dzisiejszych czasach ludzie są coraz bardziej świadomi tego, jak łatwo jest zmienić bukmachera na dowolnego innego. Polskie prawo pozwala na posiadanie konta u tak wielu bukmacherów, u ilu tylko chcą je mieć. Program lojalnościowy można uznać za swoiste spoiwo, które przywiązuje klienta do konkretnego bukmachera. Będzie mu się ciężko rozstać z ciężko wypracowanymi punktami, by grać w innej firmie i tak właściwie rozpoczynać od zera. Tak działa ludzka psychika i to właśnie stara się wykorzystać program lojalnościowy.
- Duże zarobki – program lojalnościowy to tak właściwie ogromny zarobek dla każdego bukmachera, który daje do niego dostęp. Po pierwsze bowiem, zazwyczaj skłania on ku większym zakładom (ludzie tłumaczą sobie, że dostaną za ich pośrednictwem więcej punktów). Poza tym nagrody są niewspółmierne do tego, ile pieniędzy trzeba włożyć w zakłady, by właśnie je pozyskać. Odpowiednio rozplanowany program lojalnościowy jest więc w stanie przynieść bukmacherowi sporo zysku.
- Doskonałe dopełnienie oferty promocyjnej – oferta bonusowa nie powinna być kierowana wyłącznie do nowych graczy. Tak właściwie dla nich najważniejszy jest zawsze bonus powitalny. Promocje powinny się tyczyć również regularnych obstawiających, przy czym liczą oni zwykle na coś stałego. Coś, po co mogliby sięgać stale lub co jakiś czas. Czymś takim są właśnie programy lojalnościowe.
Bukmacherzy z najlepszymi programami lojalnościowymi
Programy lojalnościowe są czymś, na polu czego starają się konkurować bukmacherzy w Polsce zarówno najpopularniejsi, jak i ci mniej znani. Wciąż nie są one na rynku standardem, dlatego też bardzo łatwo jest się wybić na tym polu i po prostu przekonać do siebie użytkowników ceniących tego typu rozwiązania.

Fortuna Klub Plus jest zdecydowanie najpopularniejszym, bo i najdłużej istniejącym programem lojalnościowym na polskim rynku. Prowadzony, a jakże, przez bukmachera Fortuna, promuje każdy kolejny zakład użytkownika punktami. Za każde wydane 2 złote otrzymuje on dokładnie jeden punkt, a zgromadzone w ten sposób punkty może wydać na nagrody – bonusy, lepsze oferty kursowe czy darmowe środki na grę. Już po zapisaniu się do programu lojalnościowego użytkownik pozyskuje 1800 punktów na lepszy start.
Równie ciekawie prezentuje się Etotomania – program lojalnościowy stworzony przez bukmachera Etoto. Zdobywanie w nim punktów również sprowadza się do realizacji zakładów – z tym, że to, ile się ich dostanie zależy od kursu zdarzenia, na które się stawia. Za każde 5 złotych można pozyskać nawet 5 punktów lojalnościowych. Ciekawie prezentuje się system nagród. Punkty zbiera się miesiąc i na ich podstawie przydzielany jest status (złoty / srebrny / brązowy). Status ten wpływa na ilość nagród do odebrania każdego dnia miesiąca. Ten złoty pozwala na sięganie po nie każdego dnia. Srebrny z kolei daje taką możliwość co kilka dni, a brązowy – jeszcze rzadziej. Nagród jest sporo, a cały program jest naprawdę angażujący.